miercuri, 5 octombrie 2011

Corpul omenesc

        In aceasta saptamana, ne-am decis sa vorbim putin despre corpul omenesc.Am discutat cu copii despre alcatuirea acestuia,rolul fiecarui organ.Pe langa cunostintele generale pe care am vrut sa le aflu,am urmarit compotamentul copiilor in timpul activitatilor,gradul de concetrare si modul in care raspund la intrebari sau la cerintele din fise.Inca se observa diferenta intre copiii care au mai frecventat gradinita si cei nou veniti,diferenta pe care speram sa  o indepartam curand!
         Saptamana a debutat cu invatarea cantecului "Eu am 10 degetele".am postat de facebook link-ul de pe youtube atat cu melodia cat si cu versuri.indicat ar fi ca macar o data pe saptamana sa repetati cantecelele si poeziile invatate la gradi pana in acel moment,pentru a exersa memoria copiilor,darsi modul de redare,expresivitatea si cursivitatea limbajului.
           Incercam ca prin activitatile care copiilor le plac foarte  mult,precum colajul,desenul sau coloratul,sa-i ajutam pe acestia sa invete prin joc,descoperind singuri ceea cedorim sa-si insuseasca la acest nivel de varsta.
          Tot in aceasta saptamana am vorbim cu ei despre alimentele sanatoase si cele nesanatoase,un subiect din ce in ce mai dezbatut la toate nivelurile.am incercat sa le explic copilasilor de ce nu e bine sa consume anumite alimente(dulciuri,prajeli,sucuri acidulate,chipsuri) si la ce riscuri se expun consumandu-le,si le-am indicat ceea ce ar trebui sa consume zi de zi(fructe,legume,lactate,apa).Va revine si dvs.sarcina sa le reamintiti catdeimportant este sa crestem sanatosi si sa incercam sa mai diminuam consumul de alimentecare nu fac bine organismului.
...voi reveni....:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu