marți, 27 septembrie 2011

Saptamana dedicata gradinitei!

In aceasta saptamana,copilasii nostri sunt familiarizati cu ceea ce reprezinta gradinita,cu activitatile desfasurate aici,obiectele ce se gasesc la gradinita,dar si cateva reguli pe care acestia trebuie sa le respecte atunci cand intra in sala de grupa,si nu numai!Regulile grupei sunt afisate langa noul centru "Biblioteca",va invitam sa le cititi si sa le discutati cu  prichindeii.
De asemenea,va invitam  sa repetati poezia pe care au invatat-o deja din clasa "Gradinita mea iubita".
Pentru ca dorim ca poeziile sa fie repetate acasa ,le vom afisa si pe blog,pentru a ramane in arhiva.

                 Gradinita mea iubita 
Gradinita mea iubita,
Bine te-am gasit!
Esti atata de frumoasa cat nici nu am gandit!

Rade soare-n fereastra,

florile imi zambesc
Iar papusile frumoase din dulap privesc.

Ce sa-ti spun?!

Sunt fericit(a)
Ca pot invata
Intr-o gradinita mare cum e gradinita mea.

Un comentariu: